نماینده مردم شهرستان رودسر گفت:مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران باعث تقویت گفتگو در جامعه می‌شود.

محمدصفری ملک میان در برنامه دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: امام خمینی فرمودند که منشا همه تحولات به دانشگاه بر می‌گردد و جامعه حوزوی و دانشگاهی در جامعه ما هستند و باید ببینیم که دو جامعه حوزوی و دانشگاهی در روند تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تا چه حد نقش داشتند و پس از انقلاب تا چه میزان در کشور تاثیر گذار بودند. 

او گفت: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران باعث تقویت گفتگو در جامعه می‌شود و جزو اهداف مقدس است و نهادینه نکردن این موضوع یکی از آسیب‌های جامعه شناخته شده است؛ بنابراین این امر به شدت اهمیت دارد. 

صفری ملک میان گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین و چالشی بر انگیزترین مباحث تربیتی تغییر سبک زندگی و تربیت نسل بشر است که نوع نظرات و دیدگاه‌ها در این زمینه برای شناسایی مسائل بسیارمهم است. 

به گفته نماینده مردم شهرستان رودسر، انسداد  علمی وجود ندارد و باید همه نگاه‌ها را مورد توجه قرار دهیم و صدا و سیما با حرکت  و پشتوانه قرآنی می‌تواند این امر را انجام دهد.  

به گفته این نماینده مجلس دغدغه‌ بلوغ اجتماعی است که مولفه‌های گوناگونی دارد و مهم‌ترین آن این است که باب گفت و گوی متقابل داشته باشیم و نسبت به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار